onsdag 20 juli 2011

Feeling low?

Mitt jobb ligger mitt i stan, vilken skillnad mot åkern i Lund där jag satt i nästan sex år...jag tycker bäst om när jag går till jobbet från bussen. På morgonen vid halv åtta åtta är det så lugnt i stan, lite folk på väg till jobbet och en och annan som fixar sin butik eller någon tidig soptömmare. Jag brukar kolla lite i skyltfönster och ta det ganska lugnt, jag brukar ändå vara bland dom första. Mina kollegor kommer runt nio men jag gillar åtta bättre för då kan jag gå i lite bättre tid på eftermiddagen.


Ni som har mig på Facebook har sett "väggtextfotona" jag har lagt upp. På väggarna på vårt kontor står det lite olika texter, ganska fyndiga och kul. Ord kan säga ganska mycket, här kommer lite väggtext att inspireras av;





Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar