onsdag 7 december 2011

Framme i Bangkok



Christopher och Oscar har åkt och kommit fram till Bangkok. Vi har en sluten grupp på Facebook där vi kan uppdatera varandra. Facebook är än en gång fantastiskt! 


Konstigt nog har det inte känts sådär jättejobbigt som jag trodde. Snarare är det så att jag kände att det var skönt att dom äntligen kom iväg. Vi har ju pratat, diskuterat, förberett och fixat inför den här resan att det nog bara är skönt att den har startat. Fast lite konstigt var det när vi kom hem på kvällen och hans rum var tomt, hans bil stod på uppfarten men han skulle inte komma hem...men jag är så glad för hans skull, vilken upplevelse detta kommer bli!


Vi andra fortsätter här hemma...jag håller ju som ni vet på och funderar på mitt nästa jobb. Det har hänt ganska mycket sen jag slutade sista oktober. Jag har till och med tackat nej till något, fått ett erbjudande som kan bli något och väntar på ett som också kan bli något. Det sistnämnda verkar dock lite trögt. Något irriterande eftersom det jag nämnde innan det verkar gå i lås innan och jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på...hur det än blir så ser det ut som att ledigheten tar slut någon gång i mitten slutet av januari. Det går snabbt nu...tänk vad livet är fullt av möjligheter;-)


Idag ska jag ta hand om mig själv lite, först massage, sen en timmes Body combat och sen en timme i bubbelpoolen! Because I´m worth it:-)


Ha en härlig grå, regnig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar