fredag 23 december 2011

ABSOLUT kan man göra underverk med ljus och skuggor


Ni som läst mina inlägg tidigare vet att jag är nästan kär i vissa varumärken, älskar att följa hur man jobbar med dom och att Absolut är ett av dom som ligger mig riktigt varmt om hjärtat. Jag har bland annat skrivit om Absolut Svea och Absolut Elyx & Fashionpack. Nu läste jag (Resumé) om att Paris antagligen mest exklusiva busskur där den tyske konstnären Simon Schubert gjort utomhusreklam så unikt att det står en vakt och vaktar busskuren...Det mest spännande är att han bara har använt vitt papper som han har vikt för att få fram Absolutflaskan ur alla vinklar. (Bilderna har jag lånat av Google bilder)
Se filmen från Youtube som visar lite hur det gick till.
Vi har några svenska varumärken att vara stolta över minsann! Ett av dom ska jag snart börja jobba för, mer om det i februari, men jag lägger en liten julbild som jag lånade från deras blogg så kanske ni räknar ut vilket det är.


Nu är det packning som gäller, imorgon bär det av till Kambodja! Jag ska försöka blogga därifrån också med min nya, fina julklapp! En vit (såklart...) iPad som jag fått i julklapp av man och far <3


God jul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar