torsdag 8 december 2011

Winter inspiration by IKEA


På Twitter följer jag DesignByIKEA och idag hade dom länkat till lite Winter inspiration på deras IKEA share space. Jag lånade dom här två bilderna där, dom kändes så julmysiga! Sen hade dom länkat till en IKEA-sajt från USA, den var inte lika inspirerad...riktigt ful faktiskt, inte alls 2011;-)
Denna bild är min egen lilla julinspirationsbild, tagen här och nu i mitt vardagsrum i den fantastiska soluppgången!


Nu ska jag rusa iväg för att ha några möten i stan, ett jobbmöte och ett möte för ett litet "Facebook uppdrag" tillsammans med Eminent. Jag återkommer om detta när det har kommit lite längre.


Hoppas ni får en härlig dag i solen! Om jag har tur blir det afternoon tea med fina Mia på Sockerbit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar