torsdag 3 mars 2011

Apple did it again!

Det värsta är att jag jobbar inte men får ändå knappt tiden att gå ihop...jag tror faktiskt att när jag börjar jobba igen så kommer mitt liv bli betydligt mycket lugnare. Men sån är jag som person, har jag inte att göra så ser jag till att ha. I dag är det ialla fall fokus packning! Om två timmar kommer Veronica och då gäller det att vara klar!


Sen blir det ett par timmar på världens bästa flygplats, Copenhagen Airport. Jag älskar att gå runt i butkerna där! Sen flyger vi Köpenhamn-Amsterdam-Hongkong. I HK ska vi besöka Veronicas leverantörer och där ska nästa fina kollektion från Unica tas fram! Ska bli spännande att se. Sen att Veronica har bokat oss på hotell inklusive bubbel på eftermiddagarna känns helt okej:-) Det är där i loungen jag tänkte sitta och blogga och ta tag i min andra uppgift från Berghs! 


På måndag drar vi vidare till Bangkok och ner till Koh Samet som är en underbar liten ö i Thailand. Där ska vi bara slappa och koppla av i nästan en hel vecka innan vi tar oss hem igen.  




Har ni förresten sett att Apple inte bara har lanserat iPad 2 (och yes! den kommer i vit också, så nu kanske till och med jag kan slå till!), dom har även lanserat en Apple Water...




Tillsammans med en stor kampanj lanseras nu detta vatten;-). En eloge till Steve Jobs som själv stod på scen igår i San Fransisco och presenterade iPad 2. Helt lovely i vit! Jag vet...jag är blond och tjej så färgen ÄR viktig;-)

Nästa gång hörs vi från Hongkong!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar