tisdag 29 mars 2011

"Klädsel: festlig"

Vi har en massa vänner som börjat fylla 50 år det senaste året. Det betyder många kul fester med härliga vänner. En av dessa härliga vänner bjuder på en riktigt stor fest i maj, 160 personer på Malmö Opera. Det blir champagne i champagnebaren, middag under kristallkronorna och nattklubb på Operagrillen. Det ska bli helt fantastiskt kul!


Det enda "lilla" problemet är var den snygga, lite kaxiga, coola, som ingen annan har, som sitter riktigt snyggt med tillhörande superläckra skorna - alltså, klänningen...var finns den? Hur ser den ut? 


På inbjudan står "Klädsel: festlig" så det är med andra ord upp till mig vad det betyder för just mig...


Det betyder i alla fall inte...
Eller...
Kanske mer åt detta hållet?





Jag vägrar...
Inget ont om Desigual men det är inte "mitt" märke...Som ni märker så behöver jag verkligen hjälp! Tips?


Ha en bra tisdag!

5 kommentarer:

  1. Tack o lov så har du världens bästa väninna som tom har en egen butik där du kan välja och vraka och hon ger dig garanterat tillräckligt med förslag!!! Ha så kul!!

    SvaraRadera
  2. Tack Agnetha, precis!

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag vet vem du menar, Agneta;-)!

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa,
    Läste att du letade klänningar.
    http://www.theoutnet.com/
    Här finns mycket fint men även om det ska var ca 70% rabatt så är det dyrt.
    Jag har inte handlat något men det är ialla fall ett tips. Du kan ju alltid få lite inspiration.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Tack Nina! All inspiration mottages tacksamt:-)

    SvaraRadera