tisdag 1 mars 2011

Mina kreativa vänner

Har jag berättat att jag har en väninna som är guldsmed? Hur coolt är inte det att vara guldsmed? Hon är inte mer än lite, lite över 30 år och jätte, jätteduktig. Hon heter Carolina och finns på Stora Nygatan i Malmö.


Tillsammans med sin anställda och sin man, som också är en god vän och dessutom väldigt kreativ och fotograf, så har hon gjort en mysig inspirationsfilm från butik och verkstad.


Kolla här!




Hon har en facebook sida också med helt fantastiska bilder på sina alster. Hur fina är inte hennes örhängen och ringar? Har du en egen idé hjälper hon också till.


När jag nu ändå håller på...behöver du fotograf så kolla här

Jag älskar mina kreativa vänner och delar gärna med mig av dom också;-)


Kolla här vad min vän Catharina har gjort till sitt barnbarn Ester som fyller fem år imorgon! Helt underbar! Catharina är en annan av mina kreativa vänner, hon gör fantastiska saker av andra saker kan man säga. Klänningen kommer ursprungligen från en gardin till exempel;-)



Grattis lilla Ester, hoppas vi får se bilder på Ester i sin klänning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar