fredag 18 mars 2011

Björn Borg - introducing a year of colour

Tänk att man blir så lyckling när man möter små vårtecken mitt i allt det gråa, fula "vinterfastbordevaravår" vädret! Lika lycklig blev jag idag när jag fick syn på Björn Borgs "Love all" trosor, vilka underbara färger!


Björn Borg som varumärke har inte triggat mig särskilt mycket. Såklart kalsongerna har man ju köpt ett antal till männen i mitt liv, jag skulle nog inte köpa några andra kalsonger faktiskt. Men som varumärke så var det nog först i julas när jag köpte parfymen "Love all" som jag började tycka att dom hade gjort något som attraherade mig. Idag när jag fick syn på trosorna i denna ljuvliga lilla "läppstiftsförpackning" kändes det ännu mer rätt och både namnet" Love all" och logon är klockren. I´m in love!





Jag började söka lite på nätet och upptäckte till exempel att Björn Borg stod bakom den omtalade gay filmen "Love for all" som dom släppte 2008, hur missade jag det? Ett kul statement till debatten om gayäktenskap och kyrklig vigsel...
Sen upptäckte jag att trosorna jag upptäckte nu hade lanserats för ett år sen...i tio olika färger, här kommer en film från Love all lanseringen förra året. 
Samtidigt med lanseringen av trorsorna gjordes en rad inspirationsfilmer på temat "Björn Borg introducing a year of colour" där man under en fotografering i London intervjuade stylisten, modellerna, marknadschefen (en svens tjej) om deras favoritfärger. Nu ska jag inte tråka ut er med alla sex filmerna från den kampanjen men en kommer här i alla fall. Dom andra filmerna finns på YouTube.


Nej, nu vill jag ha lite vår, sol, vackra färger och värme! Fast först några dagar i backarna i Avoriaz, där är jag säker på att solen skiner!


Love to you all;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar