måndag 28 mars 2011

Ska du ha ett par LEG-GO Stilettos i vår?

Jag har efter lång tid börjat förstå mig på Twitter...jag testade för nåt år sen men förstod inte alls vad det handlade om. Men så i takt med "sociala medier snacket" och mitt intresse i kommunikation och kommunikation på nätet så bestämde jag mig för att ge det en chans till. Det är jättekul! Jag följer rekryteringsföretag, Carl Bildt, Annika Lantz och en rad designtwittrare bland många andra. Dessutom lägger jag ut min blogg och läser lite andra bloggar som jag har hittat via Twitter. 


Jag har en lång väg kvar, vill lära mig # och @ och förstå mig på det där med "retweets" lite bättre...


Design Milk är en designtwittrare som är kul att följa. Dom beskriver sig som "a website dedicated to modern design". I dag hittade jag därigenom fantastiska skor som jag bara måste dela med mig av. Siten som dom länkade till heter Trendhunter.com och det är där jag har lånat bilderna ifrån. Skorna är från vårens kollektioner...


Finn Stone har designat "LEG-GO stilettos" som ingår i hans vårkollektion 2011. Endast 12 ex av denna sko kommer tas fram...
LEG-GO Stilettos
High heel, Nike Jordan

Star Wars heels
Luis Vuitton 2011
Louboutin Measuring Tape Sandals

Nu ska vi se senaste avsnittet av Borgen som vi missade i förra veckan, ser ni den? Det är en bra dansk serie som handlar om den danska politiken, klart sevärd.

Ha en bra kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar