lördag 19 mars 2011

Berghs School of Communications



Fredag och lördag kväll framför datorn blev det för min del. Jag har börjat plugga på Berghs, PR Management, det är så kul! Studierna sker på distans, jag och mina klasskompisar träffades en dag i Stockholm och sen sker resterande 15 veckor i en datormiljö. Där läggs veckans uppgift upp, där lägger vi upp våra inlämningar och där diskuterar vi. Ett väldigt smidigt sätt som verkar funka bra.


Just nu handlar det om strategisk kommunikation. Vad är kommunikation för dig? Hur ser vi på kommunikation i yrkeslivet idag, har det förändrats genom tiden? Inte alls fel att faktiskt reflektera över detta...vad är kommunikation för dig? Kommentera gärna, jag behöver inspiration!


I dag har vi varit på Malmö Internationella hundutställning, Sanna ställde ut Sheila, vår svarta Cocker. Det gick jättebra men domaren verkade gilla dom svart och vita cockrarna bättre.  Sheila är ju helsvart...imorgon ska dom tävla i lydnad, det är deras specialitet. Oj vad jag håller tummarna!


Nu ska det packas färdigt och klockan ska ställas på 5.00...ska bli helt underbart att åka skidor och njuta av sol och snö! Medan barnen håller ställningarna här hemma:-) Härligt med så stora barn!


Tjohoo i backen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar