onsdag 16 mars 2011

En social onsdag






Den här unga damen ska möte upp oss i Avoriaz på söndag. Då ska Kristian och jag börja vår lilla miniskidresa, fem dagar i franska alperna, tjohoo!!!


Det känns som en lång dag idag...klockan var inte ens sju när jag och hundarna tog vår timmespromenad, det är en fantastisk start på dagen. Idag sken solen vilket gjorde att stormen inte märktes på samma sätt som på kvällspromenaden...sen var det massage hos Anna på Headon i Malmö. Jag har en slags hatkärlek till den där halvtimmen...Anna är jättetrevlig och vi har så mycket att prata om så det är ju mysigt i sig men själva massagen gör riktigt ont fast efteråt är det en underbar känsla. Alltså har jag nog mest kärlek och inte så mycket hat;-)


Efter massagen åt jag lunch på Hansa tillsammans med en av mina äldsta kompisar från skoltiden, hon heter också Åsa. Vi hade inte setts på några år så vi behövde en och en halv timme för att catch up. Åsa är delägare i butiken Kit of Elsinore nere i Västra Hamnen i Malmö.


Kvällen började med en kundkväll hos Unica där jag hade bjudit in några av mina vänner för en privat shoppingstund med bubbel och snacks. Sen fortsatte vi några stycken hemma hos mig för lite mat och ännu mer tjejsnack. Det var mina fd arbetskamrater från Sony Ericsson, så ja, vi hade en hel del att prata om. 


Nu sitter jag här och måste fixa disken innan jag kan gå och lägga mig, jag är sååå trött. Imorgon väntar en ny hundrunda och sen är det plugg och tre ansökningar som ska skrivas och skickas iväg.


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar