söndag 15 maj 2011

Grattis Saade och Sverige!

Det är ganska trevligt med dop, det är trevligt att träffa folk man aldrig träffar annars och hinna prata en stund. Igår var det tvillingnamngivning och idag var det dop för lilla Meya, vår söta lilla granne. Tvillingarna är också jättesöta! Hugo och Samantha, en flicka och en pojke, vilken lycka för dom unga föräldrarna. Mamma Amanda sjöng Your Song och Pappa Tobbe spelade gitarr, sååå fint!




Det var skillnad på dop i kyrka med präst och namngivningsceremoni i trädgården. På dopet i kyrkan idag var jag lite extra tårögd och lite extra stolt för då sjöng Sanna två fina sånger, Kärleksvisan och Halleluja. Till och med lilla Meyas pappa grät...



Imorgon börjar min sista lediga vecka efter 14 månaders sabbatsår...jag har bestämt mig för att ta en dag och bara slappa med bok, tidningar och kanske en film. Just nu finns det en obokad dag den här veckan...Det som jag trodde att jag skulle göra ofta under det här året men som jag inte gjort en enda gång. Märkligt hur man funkar...


Lite från veckan som gått;
Imorgon tror jag att vi får veta vem som är #Twittersexigast, blir det Schulman blir jag trött...jag gillar inte honom riktigt...

Om ni missade min väninna smyckesdesignern (Unica of Sweden) i Semesterduellen på Tv3 i torsdags kväll så kolla gärna in det på TV3 Play, supermysigt program!
Vår trädgård har tagit fart...
Som sagt, jag har fått jobb och en fin ring;-)


Grattis till Saade till tredjeplatsen, coolt! Det var ju längesen Sverige lyckades så bra! (själv har jag inte ens hört låten ännu, så intresserad är jag!)


Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på mysfilmen på TV4, PS I love you, har ni inte sett den så måste ni se den, mycket hög mysfaktor!


Vi hörs i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar