tisdag 3 maj 2011

"Kampanjen är död", del 2


Vilken underbar morgon det var idag, solen sken, det var härligt kallt och helt vindstilla. Rapsfälten är så vackra, snart blommar dom nog. Jag cyklade upp till bussen där jag blev hämtad av en snäll Camilla från Höllviken. 07.20 svängde vi in i Västra Hamnen och gick på frukostmöte hos Hilanders. 
Den duktiga internetstrategen stod tyvärr 
med ryggen emot vår sida av scenen


Frukostmötet var trevligt, kampanjen är inte död men den har förändrats var nog resultatet från morgonens diskussioner med Sydsvenskan och TV4. Jag förstår inte varför dom inte utnyttjar Twitter för kommentarer och frågor, särskilt med tanke på ämnet "sociala medier". Jag skulle nog hellre kalla det socialt nätverkande för det är det jag tycker att det handlar om. På mötet pratades det också om att vi just nu genomgår en fas där vi testar och lär oss vad socialt nätverkande handlar om och hur företagen kan nå sina målgrupper och dessutom göra business genom att synas på nätet. Superspännande tycker jag som älskar nätet. Min senaste kärlek är definitivt Twitter, det tog ett tag men nu är vi bästa vänner:-) På mötet träffade jag min fd kollega och gode vän Christoffer. Vi stack till Saltimporten och hälsade på Top Dollar, Jonas Lindvall och Tines fina fotostudio! Vilka härliga lokaler dom har där nere!

 Christoffer i Jonas L´s kök
 Avskalat konferensrum

 Tines fina Lindvall kök från Ballingslöv,
kan man byta kök efter bara två år? 
I så fall är detta mitt nya kök:-)
Tine fotograferar mycket mat-böcker

Kul tanke med tomma ramar, kanske en kunde 
haft ett ansikte?
Nu ska jag göra mig lite fin och dra till Lilla torg med min kära man. Vi ska nog återuppleva den där kvällen för 10 år sen när vi träffades på Moosehead...;-) Fast då var det strålande solsken och varmt och mysigt ute...


Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar