tisdag 31 maj 2011

Resumé - Kundens Bästa Byrå x 2

Nu börjar faktiskt trädgårdsbygget gå mig "lite" på nerverna...hela fina maj och en del i april till och med (minns inte när dom började) har det varit gubbar i trädgården från morgon till kväll...dammigt och skitigt är det såklart också. Men det verkar som att den stora betongplattan är på g. Åtta timmar på torsdag får jag antingen stanna inne eller hålla mig borta, för den måste torka efter dom hällt ut betongen.
Dessa bilder tog jag i morse kl 07.00...
 Här har dom gjort plats för den långa avlånga brunnen




Jag säger jag eftersom resten av familjen kommer vara på resande fot hela långa helgen, bara jag hemma i fyra dagar. Lite blandade känslor har jag inför det, skönt på ett sätt men lite väl länge tycker jag nog.


Idag har jag varit i Eskilstuna på kundmöte, en jättetrevlig dag blev det. Jag och min kollega Marcus som är AD flög upp till Bromma och på Stockholm C mötte vi kollegan Ebba (projektledare). På eftermiddagen när vi kom tillbaka till Stockholm hade vi en stund över innan planet ner gick. Så då gick vi till Fredshamnsgatan 12 där det var ett stort event med utomhusbar och en massa folk från Hyper Island utbildningen. Dom var där för att visa upp sig inför kommande praktik, dom kallade det "flirtevent". Ungdomarna gick runt och presenterade sig och lämnade visitkort till alla byråerna som var inbjudna. En kall öl i solen och sen drog vi hemåt.

 PS kollegor


 Unga glada Hyper Island studenter som 
söker praktikplatser
Marcus och Ebba
Min nya arbetsplats tog hem två priser i tävlingen "Kundens Bästa Byrå" i går! Kategorierna var Event och Actionmarketing, jättekul! Ni kan läsa mer här Lite extra kul är det eftersom det är kunderna som röstar och inte någon reklamjury;-)


Hoppas ni alla får en härlig långhelg! (fy vad jag har fotat i motljus hela dagen...usla bilder!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar