tisdag 10 maj 2011

#twittersexigast

Nu är det så gult att man nästan bländas!


Vilken trevlig måndagkväll det blev även om jag fortfarande var trött efter lördag/söndagens fest. Vi stack över till Köpenhamn redan vid 4-tiden, solen sken så då vill man ju passa på. Kristian ska ha ett evenemang på ett ställe i Köpenhamn så det ville han gärna testa.


 När vi kom var det inte många där men när vi gick var 
det fullt
 En liten mysig uteservering med härlig utsikt

Motljus...

 Menyn bestod av endast smårätter och finger food

Konserten med Sade var fantastisk, superskön musik i två timmar. Konsertbilder blir oftast inte särskilt bra, det blev inte mina heller men en lägger jag upp så ni får en "känsla":-)

I eftermiddag blir det Lilla Torg med Mia och Veronica och sen blir det Yourlife på Palladium. Ska bli kul att se Viveca Sten som är en av mina favoritdeckare och Mårten Andersson som har skrivit "Sveriges roligaste på 140 tecken" som är en massa samlade kul inlägg från Twitter. Den vill jag läsa:-) 

Apropå Twitter så har nu Nyheter24 startat en tävling för att kora "Sveriges sexigaste twittrare", de 10 sexigaste ska presenteras om en vecka. #twittersexigast om du ska twittra om tävlingen, det var det en hel del som gjorde när tävlingen presenterades...jag hoppas inte att det blir Alex Schulman, han är inte min favorit...

Äntligen har jag fixat mitt Word program och kan avsluta och lämna in ett försenat (hatar att vara sen...) arbete till Berghs, fokus med andra ord...

Njut solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar