söndag 29 maj 2011

Urbanears, vita såklart!



Oj, vad det gick snabbt! Söndag kväll redan...men det blev en härlig helg. Elo och Ullrika kom i fredags och vi har haft det toppenmysigt, Lilla torg i fredags, lite småbutiksshopping i Vellinge och Hölle, lång brunch på Café kust, lagade mat och drack vin hemma igårkväll, satt och pratade länge. Idag har vi varit ute och gått och fikat på Katrinetorp innan jag körde tjejerna till Sturup igen. Härligt!


Mors dag är det ju också idag, inte världens viktigaste dag för mig, men ändå mysigt när barnen är lite extra goa, Sanna hade köpt så fin kopp "my home is where my mom is", gott te och en fin bok med 500 pajrecept. Dessutom fick jag ett fint kort med en helt underbar dikt och kärleksförklaring. Christopher bad att få laga maten vilket var helt underbart. Medan jag låg i soffan och halvslumrade gjorde han pajdeg, stekte köttfärs, skar tomater och en massa annat som blev en kanongod tacopaj med god sås och tacochips! Gullungar, älskar er båda! 


Jag vet också att det för en del är en tung dag. Vi har en tjej som står oss nära och som miste sin mamma för 1,5 år sedan. För henne är den här dagen sorglig och jobbig, saknaden blir lite extra tung. Vi försöker stötta henne så mycket vi kan och hon gör detsamma för oss när det behövs. Jag hoppas att våra barn som lite för tidigt får gå igenom en sorg och förlust någonstans får en livserfarenhet som kan vara till hjälp i framtiden. Alldeles strax ska Sanna åka hem till henne och försöka göra den här kvällen lite lättare, för det är inte alla som har en mamma att krama idag. 


Nån träning har det inte blivit på hela helgen...jag ska ställa klockan på 6.00 imorgon och ta en timme med hundarna innan jobbet. Jätteskön start på dagen och veckan! Imorgon kväll blir det konsert på Heleneholm med Sanna och Sanna Nielsen, nice! Tisdag blir min första businesstrip...Eskilstuna står på schemat;-)
 Urbanears hörlurar fick jag i present!

 Supercoola och superljud!

Tack tjejer för en riktigt mysig helg!
Kolla Urbanears här och här, så coola och så tacksam produkt att jobba med, behöver jag säga något om ljudet?

Ha en bra kortvecka! (nu är det bara en sådär 10 dagar kvar...sen är det studentskiva!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar