måndag 23 maj 2011

Pretty Woman, härliga måndagsfilm!

Dag ett på PS Communication känns riktigt bra även om jag nog inte tillförde så mycket mer än min trevliga person...lite märkligt känns det att min tid plötsligt är någon annans, men så är ju livet och då är det ju helt okej att tillbringa den tiden på ett trevligt ställe!


Efter jobbet var jag och såg (lyssnade på) min fina Sanna på scen i Folkets Park, hennes fina vän Susanna var också kanon! Tackar för det! Vilken tur att det inte var igår kväll i ösregnet btw...
Fördelen med att gå till jobbet är också att jag slipper vara hemma när det jobbas i trädgården...idag hade vi fått "galler" i vår mur:-)


Nu ser detta kanske lite konstigt ut...dom har alltså inte kapat pinnarna ovanpå och muren kommer att bli vit...


Nu ska jag se slutet på Pretty Woman, vilken underbar film det är! Man kan se den om och om och om igen...älskar scenen när Vivian inte får shoppa och hur hon sen går tillbaka och visar vad dom förlorade;-) 


Kram på er alla och stort tack för alla gulliga "lycka till" meddelanden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar