lördag 21 maj 2011

Oj, vad snabbt det går nu...

Vilken härlig dag! Solen skiner och jag är uppe tidigt, ska snart iväg till gymmet för ett Power Hour pass. Egentligen vet jag som vanligt inte varför jag gör detta, det är det värsta passet och jag mår riktigt illa under tiden. Men efteråt...det är den kicken jag är ute efter;-) Det är en härlig känsla!


Idag kommer syster och systerbarn och ska fika, blir mysigt för det var längesen. Sen hoppas jag det blir mys i solen och lite slappt idag...en kall öl framåt kvällen med Kristian innan han far iväg imorgon igen...han har varit borta hela veckan som gick, vi var borta igår kväll, han ska som sagt iväg imorgon och är borta halva nästa vecka för att sen dra till Minsk med en kompis några dagar över helgen...sen firar han Kristi Himmelfärd i Amsterdam med ett annat gäng kompisar och sen är det dags för studentskivan...samtidigt som vi fixar trädgård, jag börjar nytt jobb och ska avsluta min Berghs kurs...


Jag klagar inte men HUR ska vi få ihop allt...OCH se glada och relaxade ut på studentskivan? Fast det ska bli så kul! Tänk att Christopher ska ta studenten...jag hoppas det blir en kanonfest!


Tack för gårkvällen, alla tjejer i Malmö och gänget i Hölle! Två tillställningar hann jag minsann med;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar