måndag 2 maj 2011

"Kampanjen är död", eller?



Kan inte låta bli att kommentera Victoria Beckhams skor...vet inte riktigt om jag tycker dom är snygga eller inte, coola kanske? Helt klart är hon coolt klädd även om jag kan tycka att hatten sitter lite sådär...


Nu ska jag sova, ska upp tidigt som ögat för att gå på ett spännande frukostseminarium "Kampanjen är död", det är Hilanders och Sydsvenskan som kör detta tillsammans. Jag undrar om kampanjen verkligen är död eller om den helt enkelt bara har anpassat sig till vår "digitala nutid"? Sättet att jobba på har också ändrats men jag tror inte det har dött...kommunikation är ju fortfarande kommunikation med mål och målgrupp i fokus. Kanske ett lite vågat budskap, ska bli spännande att se vad det blir av det. 
Internetstrateg Ulrika sitter i panelen, jag har stött på Ulrika ute i "Twitter- och bloggvärlden" och är jättespänd på hur hon är. Dessutom fick hon precis ett av mina drömjobb...på Hilanders (reklambyrå), duktig tjej med andra ord! 7.30 börjar det så jag blir hämtad av snälla Camilla kl 7.00 redan...(hatar tidiga morgnar såvida jag inte får ta det i min egen takt, har blivit rejält bortskämd det senaste året...).


Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar