torsdag 10 februari 2011

En bra start på en grå torsdag

Idag gav jag mig själv en sovmorgon och sov ända till halv nio, jätteskönt. Mina nyinköpta pärlhyacinter mötte mig i köket och en glad tonårsdotter som också hade sovmorgon. Det är toppen när dagen börjar med en glad tonåring, det är ju inte varje morgon direkt...


Eftersom jag inte hinner med min Bootcamp ikväll hade jag bestämt att jag istället skulle springa 7 km i Bokskogen. Jag vill ju hänga med mina Bootcamp kompisar och inte tappa fart! Så när frukosten hade sjunkit in ordentligt körde jag ut till skogen. Grått, kallt och blåsigt och såklart inte en människa. 7 km uppför och nerför, det är ju bara backar hela tiden...det tog mig nästan 50 minuter men så lycklig man blir efteråt!




Nu ska jag sätta fart och byta träningskläderna till något snyggare för nu ska jag på anställningsintervju, wish me luck! Och sen är det PR bar på Café Rasoir i Malmö. 

Ha en jättebra eftermiddag och njut av mina vårblommor sålänge!


4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag är sjuk och ska inte heller Boot Campa idag :( Hoppas på att vara frisk till lördag.

    SvaraRadera
  2. och lycka till på anställningsintervjun :)

    SvaraRadera
  3. Du ser onekligen nöjd ut!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig Camilla, jag hoppas vi ses på lördag!

    SvaraRadera