söndag 6 februari 2011

Leriga lördag

I går var det dags för Boot Camp igen, första veckan av sex är över. Jag har någon form av hatkärlek till denna form av träning. Jag älskar att vara utomhus och bli lerig, kall och slut i hela kroppen men ändå tar det emot. Eftersom jag inte är den snabbaste "löperskan" så blir jag stressad och nervös när jag ska springa runt med ett 20-tal andra löpare som självklart är snabblöpare...

I går blev det löpning blandat med armhävningar, bära stockar och mänskliga hinderbanor!

Det var i höstas som min man läste om denna Army Fitness träning och gav mig det i julklapp. Jag körde sex veckor i oktober-november med blandade känslor men med en stark kropp, välmående själ och några nya härliga träningsvänner som resultat. Taggad till tusen anmälde jag mig till denna omgång och efter första veckan är jag säker på att jag kör vidare även om det tar emot emmellanåt när det blåser storm och öser ner utanför...

Idag känns det i kroppen, en riktigt skön känsla! Kolla gärna på bilderna som visar stockträning och hinderbana.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar