onsdag 9 februari 2011

För första gången i mitt liv!


Detta är min sprillans nya bil som kommer om sådär en tre månader. Det är min första fabriksnya egna bil som jag själv har beställt och valt! Idag faktsikt! Känns helt fantastiskt spännande! Ni som känner mig vet att jag älskar snygga bilar och att märket är extremt viktigt. Jag älskar inte att köra bil snabbt men att glida runt i stan i en BMW känns fantastiskt. Min man kör Skoda, den är jättefin, men jag skulle aldrig komma på tanken själv...Så istället för en stor fin, säker, fullutrustad Skoda, lägger jag lika mycket pengar på minsta, billigaste BMW:n, bara det är en BMW...

För mig räcker det att jag får mugghållare, stereo, klimatanläggning, multiratt och att den blir vit.

Så just nu finns det en fin liten svart BMW 118, 2006, till salu ifall någon är sugen.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar