tisdag 8 februari 2011

Vårkänslorna inspirerar

Jag trotsar stormen och försöker tänka på att det faktiskt inte är mörkt klockan fem på eftermiddagen längre, att det finns svenska tulpaner att köpa, att det snart är mars (!) och att solen skiner idag. Jag försöker att inte tänka på att jag ska på Boot camp i kväll igen och att instruktören påstår att det ska bli mycket löpning...

Istället tänker jag på den fina sjalen jag har på mig idag, en sjal som jag kommer använda hela våren, säkert ha över axlarna i sommar när kvällarna blir lite svala och fortsätta med till hösten igen. Det är två av mina vänner som har startat VeraLi och detta är deras första sjalar. Helt underbara färger och kvalitet, handstickade och går dessutom att tvätta i maskin.



 


Visst är dom jättefina!



8 kommentarer:

  1. Mmmm, gillar bäst den blå/gröna! Ta gärna på den i morgon så att jag kan se den live :)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag absolut! Bord bokat till 12:-)

    SvaraRadera
  3. Mycket löpning ja.... är inte alls på hugget i dag, känner mig lite smått förkyld :(

    SvaraRadera
  4. Men du får inte svika, lite träning rensar ut förkylningen, det är jag säker på!;-)

    SvaraRadera
  5. Nej, jag sviker inte, så dålig är jag inte :)

    SvaraRadera
  6. Åhh det var nått nytt och så kul att du bloggar Åsa!! Me like!!Enda nackdel är jag ju inte har tid att hinna med o läsa allt jag vill...fejjan, bloggar, tidningar o böcker, barnens läxor, posten ja herregud vad det är mycket!! Är lycklig ägare till dessa sjalar oxå o har fått mkt beröm för den av både tjejer o killar. kramis (oj vad det blev långt nu då?)

    SvaraRadera
  7. De är inte bara snygga - De är också sköna!

    SvaraRadera
  8. Nämen vad kul att du la en kommentar ;D Tack för sist!
    Är det där dom sjalarna jag kom till via länk från Unica sidan kanske?
    Jag spanade på dom & tänkte WOW!

    Den blå gröna ropar efter mig *haha*

    Nu måste jag spana in din blogg vidare.

    Kram & ha en nice Boot Camp

    SvaraRadera