söndag 20 februari 2011

Style. It's not what you do. It's how you do it.

skriver Pantone om sina "Visa Platinum Rewards Card" som kommer i fem olika färger, färgerna är utvalda från Pantones Fashion Color Report för våren 2011. Varje färg står för en personlighet. Kolla på färgerna och vilka personligheter dom representerar här . Sen får du såklart en massa andra fördelar om du skaffar detta Visa kort men det är en annan historia. Jag tror att jag hade valt honeysuckle:-)


Vill du veta vilka färger som gäller i höst? Det coolaste med Pantones sajt är ändå deras "Fashion color report fall 2011" med en massa designer rapporter, must haves, fashion influencers - vilka färger gäller? Kolla här





Det finns verkligen varumärken som överraskar, Pantone är verkligen ett av dom.


Nu ska jag, Kristian och Sanna äta schnitzel och dricka ett glas rött vin, mysiga söndag! Christopher har det kanon i Österrikes skidbackar, solen skiner och dom åker skidor hela dagarna. Har jag sagt att jag och Kristian har bokat vår skidresa? Hit ska vi om bara några veckor! Tjoho!!!




Njut av söndagkvällen allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar