måndag 21 februari 2011

Fotovägg

Länge länge har jag sagt att jag vill göra en fotovägg med fina, glada foton på familj och vänner. Vi har bott i vårt hus i två år till sommaren men ännu har vi ingenting på väggarna, förutom ett par TV-apparater. Vi har mycket fönster och de vita väggar som "blir över" är så fräscha och fina att vi inte har velat förstöra enkelheten. Men nu börjar planerna för min fotovägg ta form i alla fall.

Jag har köpt en rosa fotoram som ska vara i mitten och sen tänkte jag svarta ramar i lite olika former och storlekar runt omkring...vad tycker ni? Ska man köra bara svarta ramar förutom min rosa, eller ska man blanda in vita också?

Här kommer lite inspirationsbilder (en del lånade från nätet och ett par har jag tagit själv)






I dag har jag varit på IKEA med min dotter. Varför blir man alltid så trött av att gå på IKEA? Jag får inte inspiration utan blir bara så sömnig. 

I morgon ska jag på två anställningsintervjuer, två ganska olika jobb men spännande på olika sätt. Intervjun jag var på i förr förra veckan gick inte så bra, dom har redan skickat ett "nej tack mail". Jättetråkigt för jag kände verkligen för det jobbet. Det som känns kul är att nu när jag börjar se mig om efter nytt jobb på allvar och berättar det för folk runt omkring mig så börjar det hända saker. Spännande! Jag hoppas att det blir något riktigt kul och att det blir ganska snart!

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar