onsdag 9 februari 2011

Malmö Opera Grill får högsta betyg

Idag blev det en lång och trevlig lunch på Operagrillen i Malmö tillsammans med goda vänner, Anna och Camilla. Jag ger Operagrillen högsta betyg, fem gafflar av fem. Härlig miljö, trevlig personal och riktigt god mat. Vi åt varsin rätt, Boeuf Bourgignnon, Pecorinofylld ravioli och citron- och örtöverbakad laxfilé, allt smakade super. Dessutom hade dom en fantastisk Lime och Cocos soppa till förrätt som jag gärna äter fler gånger. Kaffe och flera tesorter att välja på och en chokladbit för den som så önskar.

Vi satt i nästan två timmar och bara njöt. I morgon står Ärtsoppa med korv och fläsk på menyn med "Tidernas pannkaksbuffé". Jag bryr mig inte så mycket om ärtsoppan men pannkakorna...vem vill gå dit med mig imorgon?

Här kommer lite bilder från lunchen!




Smaklig spis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar