söndag 13 februari 2011

I kärlekens tecken

Söndag förmiddag i lugn och ro. Ungdomarna ligger i sin sängar och försöker komma igen efter en tuff fest i går kväll och Kristian är ute på uppdrag med svärmor. 

I morgon är det Alla hjärtans dag...jag tycker det är en ganska mysig tradition men jag överdriver den inte. Lite fina blommor på bordet och kanske en mysig middag i stan och något fint kort till barnen och kanske någon liten sak. Hittade några fina retrokort som jag tyckte var söta så här till Valentines day.





Korten kommer från Designrelated.com som jag följer på Twitter, massor med härlig inspiration!

För att fortsätta i kärlekens tecken så tycker jag det är ganska kul att Google nu har kommit upp med Google Weddings, en portal där du kan planera ditt bröllop från save-the-date till din bröllopssite och inbjudan. Dom har också anlitat en partner, en bröllops planerare vid namn Michelle Rago som ger tips och guidar dig när du ska välja design och annat. Antar att Michelles lycka är gjord, Google är ju ett hyfsat stort företag att ha som samarbetspartner... 

Planerar du gifta dig så kolla på Google Weddings först;-)

Med kärlek
Åsa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar