fredag 18 februari 2011

Skidresa - bästa semestern!

Idag packas det för fullt, skidor, pjäxor...har du strumpor? Har du många t-shirts? Har du pengar? Man slutar väl aldrig att vara mamma riktigt? Jag önskar att jag kunde låta mina barn få ta lite mer konsekvenser istället för att jag alltid ska kolla så att allt funkar i förväg...känner ni igen er?


(Om någon där ute är bra på att blunda och låta konsekvenserna lära barnen hur livet funkar, snälla skicka gärna lite tips!)


Alperna...åh, vad härligt att få åka lite skidor, jag älskar skidsemester! Det bästa är när solen skiner, det inte är för kallt och snön gnistrar! Den kalla ölen i backen i solen...och tänk att i mars åker jag och Kristian till franska alperna, Avoriaz, och ska uppleva just det! Lovely!


Då är det inte så jobbigt att se alla åka iväg idag;-) Ha en supervecka ni som åker iväg!


Lite nostalgibilder från Matrei 2008 och 2009!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar