onsdag 27 april 2011

42 dagar kvar!



Ett gäng blivande studenter stack precis iväg till "42 dagarsfesten" på Strandbaden, temat denna gång är sport. Det har varit många fester inför den stora studentfesten den 9 juni, allt från after ski till pyamasparty till sporttema ikväll. Och nu är det alltså bara 42 dagar kvar tills den stora studentfesten...inbjudningar, mat, tallrikar, glas, dryck, tält, en trädgård, tal, skylt, det gäller att inte stressa upp sig! Särskilt det där med trädgård känns ganska avägset när man tittar ut...


I natt är det min tur att stå upp och köra och hämta, bussförbindelserna är inte helt bra. Men det gör jag så gärna, bara dom har lite kul mellan allt plugg. För pluggas det görs det verkligen just nu, så flitig har jag inte sett Christopher på länge. Ska bli spännande att se vad han tar sig för efter gymnasiet. 


Själv ska jag sova ett par timmar innan jag ska upp igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar