tisdag 5 april 2011

Reebok - Puma = rumpkrig

Jag trotsade faktiskt mitt onda revben (eller vad det nu är som jag skadade i skidbacken...) och gick på det minst påfrestande jag kunde tänka mig, Indoor Walking, ikväll. Skönt att göra något men jag är inte särskilt förtjust i denna typ av träning. Det blir liksom inte till något, man småsvettas men det blir inte "jag stupar snart" känslan direkt...jag gillar att vara helt slut efter träning...det funkade i alla fall, gjorde lite ont men det gick. Får se hur spinningen på lördag morgon funkar.


Nu närmar sig mitt möte med "drömföretaget" angående "drömjobbet"...jag skickade en spontan ansökan till ett företag som jag väldigt väldigt gärna vill jobba hos och fick ett svar nästan med en gång att dom gärna vill träffa mig. Tjohoo vad kul! Vad ska jag tänka på? Vad ska jag säga? Hur ska jag förbereda mig? Hur ska jag få dom att vilja anställa mig? Tips? Trix?


Det pågår nu ett sk "rumpkrig" mellan Reebok och Puma´s sk "toningskor"...den här gången satsar Reebok på påklädda kvinnor i sin senaste reklamfilm...Puma däremot satsar på dom stora bloggarna, bland annat så lottar Charlotte Perelli ut Puma skor i sin blogg och Blondinbella "kommer aldrig ta av sig sina Pumaskor = snygg rumpa på beachen 2011" - och ja, dom har fått skorna för att testa;-) 


Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar