tisdag 19 april 2011

Audi - respect

Ads of the worlds site kan man hitta hur bra kampanjer som helst. Kolla denna;
Det är Audi som gör en kampanj, texten uppe till vänster lyder så här "For a child, this is how a car looks like in the street. Respect the limits." Helt suverän tycker jag!
En annan är denna för Canon;
Men den bästa måste ändå vara denna som kommer från en byrå i Bulgarien, Publicis. "Trainee Copywriter Wanted" och "Trainee Designer Wanted"...klockren humor!

När jag sen hamnade på deras hemsida hittade jag en kampanj med smycken dom hade gjort för Reanault, då skrattade jag högt, kolla bara örhängena...resten hittar ni på siten.
Ja, ni ser att dom föreställer ett par billyktor:-)


I dag har jag haft en "sån" där dag, superstressat helt utan en endaste paus...möte i stan (#trevligt), hundar till veterinär (#öroninflammation), en del körning (#tonårschaufför) och lite annat fix (#vardagsfix). Imorgon är det superplugg som gäller, måste lämna in nytt arbete till Berghs på torsdag.


Ser verkligen fram emot Påsken som snart ger oss några avkopplande dagar tillsammans med vänner i Yngsjö (#tradition) och några dagar utan arbetare runt oss hela tiden. Kommer snart nya bilder på trädgården, fast just nu är det fortfarande bara grå mur som växer upp runt om oss och den har ni ju redan sett. Tur att den ska bli vit till slut!


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar