söndag 10 april 2011

Fatboy, vilka underbara vilstolar!

Vilken härlig helg det har varit! Fantastiskt så gott det gör med sol. I går blev det inte jättemycket förutom en stund efter spinningen på morgonen hann jag med en mysig fika hos Annelie tillsammans med henne och Veronica. Vi satt i Annelies fina trädgård och jag glömde fotografera...klantigt...jag är dålig på att komma ihåg att fotografera, men då kan det ju bara bli bättre! Jag älskar min iPhone men kameran i trean är inte bra. Så fort fyran kommer i vit ska jag byta! Jag älskar vitt, förutom vit iPhone har jag vit cykel, Mac, vit läsplatta och snart en vit bil;-) Skulle vilja ha en vit iPad också...


Eftersom solen sken och vi har många fönster så fick det bli fönsterputsning också. Vi har en fantastisk granne som är superduktig (varför försöka själv när det finns proffs?),  han kom och såg till att vi hade rena fönster till kvällen! Tack Brian!




Resten av lördagen gick åt till att fixa inför kvällen. Vi hade 10 pers runt bordet i går kväll, det blev en riktigt kul kväll.

 

Så trevliga och snygga vänner och jag fotograferar ingenting...sorry! 
Idag har vi bara slappat hela dagen, härligt med vilodagar. Men våra kära byggare dom har inte vilat idag (heller). Nu har dom grävt klart för muren, på tisdag kommer allt materialet och om en vecka ska muren vara murad, skulle tro att mur och plank är färdiga om ett par tre veckor. 

Vi ska inte mura igen vår fantastiska utsikt, den kommer vi fortfarande kunna njuta av


Moped till salu, hoppas vi snart blir av med den!

Som sagt, det har varit en vilodag hemma hos oss idag, vi har legat i var sin Fatboy hela eftermiddagen. Jag gillar Fatboy skarpt. Ett kul varumärke som skulle vara jättekul att få jobba med (det också...!). Jag gick in på deras hemsida och hittade Fatboy i metallic, lack, för hundar och till och med en "Persian"...undrar hur man kommer på att göra en persisk Fatboy? Även Marimekko har varit med på ett hörn. Själv så tycker jag nog att Fatboy gör sig bäst i enfärgat. Våra är grå men nästa jag köper ska nog vara lite mer färgglad! Vi funderar på att köpa några "outdoor" till vår spahörna som vi ska ha i trädgården. Lime kanske (inte vita, I promise)?

Marimekko hundkorg...


Underbara Fatboy, så sköna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar