måndag 11 april 2011

Blommor, vår och designkranar

Jag har sagt det innan men måste säga det igen, vad fantastiskt härligt det är med VÅR! Jag är galen i att köpa blommor till mitt annars väldigt svart och vita hus. Det är så kul att sätta in fina blommor efter humör och vad som finns i butiken. Tulpaner är det mycket just nu men jag har också ett par gula påskliljor i trädgården och små scillor i små krukor på bordet.


 I dag började jag med tjejfrukost som vanligt på måndagmorgonen. Vi var bara fyra tjejer idag men hann avverka en hel del av livets väsentligheter innan vi drog i väg och startade veckan. Vi har dessutom en superkul fest att se fram emot på lördag så den var vi ju också tvugna att avhandla lite! Eva fyller år en lördag i år så då blir det fest! Det är ju faktiskt inte så ofta man faktiskt fyller en lördag.


Kolla dom här kranarna, vad tycker ni? Ja, inte i mitt hus men jag kan inte låta bli att bli imponerad av vad man kan göra! Residence Design är en kul blogg med mycket annorlunda design. Bilderna har jag lånat från Residence.

Måste säga att vår Damixa kran blev lite "blek" i sammanhanget;-)

Ha en bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar