måndag 25 april 2011

En eller två klänningar?

Jag tycker egentligen bäst om att springa ensam när jag springer för då kan jag hålla min egen takt och göra på mitt eget sätt med intervaller och så. Men idag ville min granne, en två meter lång kurd, följa med och det fick han ju gärna. Det gick ganska bra och jag förbättrade mitt resultat med sex minuter eftersom jag gjorde mitt yttersta för att hänga med hans stora steg:-) Härligt!


Påsken avslutades med en grill tillsammans med några av våra grannar och ett par kompisar från Dalby, nice. Jag ser verkligen fram emot till när vår trädgård blir klar...är något trött på allt grus som omger vårt trädäck och öppenheten in till våra grannar, ska bli skönt med lite privacy också! Nu sitter jag här och förbereder ett nytt spännande möte imorgon bitti. Nu har jag varit på några spännande möten och hoppas kunna se resultat ganska snart. 
Ett par av eftermiddagens gäster

I fredags/lördags när vi var hos Langåkers i Yngsjö fick jag testa deras nya "träningsgrej" som var helt suverän, Flowin! Det var en tunn gummimatta med lite olika små gummimattor som man kunde göra en rad väldigt tuffa träningsövningar på, kändes super och det fanns massor med olika övningar. Skulle kanske gå en kurs och börja köra...

Hmm, den här filmen kanske är tydligare;-)
Imorgon fortsätter jakten på DEN där klänningen också...160 pers, hittar jag klänningen i Malmö hur stor risk är det då att vi är flera som har samma? Hemska tanke...har faktiskt en väninna som kom till en stor fest iförd likadan klänning som värdinnan. Hon låste in sig på toaletten tills att hennes bästa kompis kom körandes med en annan klänning...kanske ska man köpa två och ha en i handväskan!?;-)

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar