måndag 4 april 2011

Love Forever - lovely sjal



Dagens klädsel känns riktigt vårlik, och när jag tittar på bilden så ser jag ju att allt kommer från min favoritbutik i Vellinge, Unica & Co:-) Inte helt ovanligt... Missa inte sjalen, en underbar sjal som jag får så mycket komplimanger för, den kommer från Love Forever (kolla gärna in deras Facebook sida). Visst är den fin (sjalen alltså)!?


Love Forever drivs av en jätteduktig svensk tjej (Terece) som bor i Thailand. Förutom sitt eget märke Love Forever är hon agent för supercoola träskor och stövlar från Italien och driver en Love Forever butik i Phuket. 


Dagen idag började med den vanliga tjejfrukosten på Björns, idag var vi fem tjejer som hade många olika ämnen att avverka:-) Härligt och inspirerande! 


Bland annat pratade vi om detta...
Rätt intressant att faktiskt se att ingen är perfekt utan att först gått igenom "Photoshop" en sväng;-)


Dagen fortsatte med "Lunch & Learn" på Lorensdahl. Vi var ett 20-tal som åt god soppa samtidigt som vi lyssnade på ett föredrag med Sociala Medier tema. Mycket bra initiativ Camilla (som tog med mig på detta)!


Resten av eftermiddagen fortsätter på Sociala Medier temat, veckans uppgift från Berghs är just Sociala Medier...ett ämne jag tycker är så spännande!


På onsdag börjar steg två i trädgården, muren och planken. Spännande!


Ha en supervecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar