måndag 18 april 2011

Kissie - Sveriges största blogg

Det är så mysigt att börja måndag morgon med en frukost med glada, snygga tjejer. SKK kallar vi oss och det står för "Snygga Kvinnors Klubb"...med glimten i ögat, såklart! I morse sken solen och vi kunde sitta ute, härligt! Idag var vi en liten skara på fem tjejer eftersom det är påsklov, Hedvig fick också vara med innan hon skulle iväg och permanenta håret. Hoppas det blev fint!
 Mia & Hedvig
 Veronica & Annika
Mia & Johanna
Lägg märke till Johannas väska, I love! Kommer ni ihåg att jag skrev om den i ett tidigare inlägg? Nu finns det tydligen en likadan på Blocket...vill ha! Men frågan är om 6500 passar in i budgeten samtidigt som vi gör trädgård och planerar studentfest och väntar på ny bil...troligtvis inte.

Har ni också tonåringar? Efter åratal av tjat, plock och städ har min son, numera 19 år, talat om att vi inte ska bry oss om hans rum. Han sköter det själv, vilket jag kan hålla med om att han borde klara av i hans ålder. Den enda regeln är att de veckor (varannan vecka) som städerskan kommer ska han plocka undan så hon kommer fram och kan torka av ytor och golvet. Då ska även hans lakan bytas...jag tänkte dela med mig av ett par av hans "installationer" i hans rum. Jag förstår inte alls att man kan trivas men kanske är det fler som har den här typen av "tonårsinstallationer" i era hem? Förmodligen kommer vi kunna skratta åt det om några år...I hope;-)



Kissie är en av Sveriges största bloggare, förstår ni att hon hade 1 068 000 besökare i förra veckan...jag hade 650:-) Idag fyller hon 20 år och hade vid lunchtid fått in 10 000 gratulationer...Nu har hon "sålt sig" till en skönhetssajt som har ökat sin trafik sex gånger om, Resumè kallar det för "kissie-effekten".  Undrar när dom ska prata om "Åsa-effekten";-)

Trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar