söndag 3 april 2011

Mulberry väska - Jessie Clipper in Hot Pink

Oj vilken trevlig kväll det blev igår! Jonas och Ayse, våra trevliga grannar, bjöd på middag. Vi var åtta stycken och fick underbart god lax till förrätt och fantastiskt lamm till varmrätt och en riktigt god kladdkaka med glass till efterrätt, mums verkligen!

 Karre ville gärna vara med på bilden (hans klocka)...annars försökte jag visa hur fint det är med gula detaljer. Ayse hade gjort jättefint med gula tulpaner, gula kuddar och gula små ljusstakar. Snyggt! Ska nog härma;-)
Ayse fixar i köket

Värden Jonas och Kristian

Linda är lycklig att amningen är över och hon kan dricka ett par glas vin...och Karre igen;-)

Som vanligt lämnade vi dansgolvet sist...





Denna väskan från Mulberry, Jessie Clipper in Hot Pink, kan jag faktiskt tänka mig. Fräsch vårväska (bilden är lånad från Dreammulberry.com). 

Nu ska jag nog satsa på soffan med lite tidningar jag inte hunnit läsa, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar