torsdag 28 april 2011

"Framförmigkänslan"

Jag älskar verkligen att ha kul och bra saker framför mig. Det finns inget bättre än att ha den där känslan av att se fram emot någonting. Idag när jag cyklade från bussen (har ju ingen bil just nu) så fick jag en sån där glad känsla när jag såg det här fältet, om några veckor är det knallgult och helt fantastiskt vackert! Jag tycker inte om känslan när jag vet att det snart är över, som Sakura träden som börjar tappa sina blad redan. Precis som sen när Syrenerna, Magnolierna och alla andra fina träd blommat ut, då känns det lite sorgligt...mycket bättre precis innan;-)


Just nu har jag en riktigt kul fest framför mig, en helt ny liten bil som snart ska komma, ny trädgård på G och äldsta barnets studentskiva att fixa och planera - härliga "framför mig" känsla!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar