onsdag 6 april 2011

Nya sedlar på väg

Idag har det mest pluggats hela dagen, inlämning till Berghs på fredag. Jag förstår bara inte hur det fungerar att Det låter inte klokt men när man (läs: jag) inte jobbar så är tiden så splittrad, man är än här och än där och kalendern är fulltecknad...jag är säker på att jag får det betydligt mycket lugnare när jag börjar jobba. Då är jag ju tvungen att vara på ett enda ställe hela dagarna. Rena semestern;-)


Ikväll blev det en mysig fika hos Carina och Julia och nu blir det sista delen av Borgen, en riktigt bra dansk serie.


Måste också kommentera att vi ska få nya sedlar som ska prydas av olika kändisar, Astrid Lindgren, Birgit Nilsson, Greta Garbo, Ingmar Bergman och Dag Hammarskjöld. 200 kr sedlar blir det också. Vilket kul jobb det måste vara att få vara med och bestämma personer, färger och utseenden! Vi ska ju leva med dessa sedlar i några år...
  
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar