fredag 29 april 2011

The Royal Wedding

Om man "googlar" på ordet "bröllopet" så här ett par timmar innan dagens bröllop i London får man 1 940 000 resultat, överst kommer ett inlägg från Ebba von Sydows blogg och nästa träff handlar om Victoria och Daniels bröllop förra året... 


Jag gick in på Ebba´s blogg och hittade bilder från gårdagens bröllopsfest, självklart en härligt glad bild på Victoria och Daniel. Victoria i en jättefin knallröd klänning. Bilden lånade jag hos Ebba. Visste ni förresten att till och med Mr Bean är gäst på dagens bröllop:-)


T-mobile har gjort en helt underbar bröllopsfilm, eller hur!? Tänk om våra kungahus kunde släppa loss så, coolt!
Men fortfarande är detta min favorit. Om jag någonsin gifter mig i framtiden ska jag göra något lika coolt jag också, jag lovar;-)
Nu har jag bokat in mig framför TV´n, tänker inte missa en minut;-)


Ha en kärleksfull fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar